måndag 26 september 2011

Vilken underbar utsikt!

Hejsan!
Sitter här och gör ett litet inlägg efter att ha kört 4 mil till jobbet, parkerat, betalt p-biljett för hela dagen, traskat bort till jobbet, svidat om till arbetskläder, upp på avdelningen, stämplat in. Kollar tavlan vilken "sida" jag ska ansvara för idag? Nä he har de glömt att skriva in mitt namn?? Nä då jag skulle då inte börja förrän kl. 14.00 och jobba till 21.30!! Attans också tänkte jag - ja jag tänkte nog mer än attans men det kan man ju inte direkt skriva här :o) Ner igen, på med mina egna paltor och bort till bilen och så köra 4 mil hem igen = lagom skoj så där på morgonskvisten! Men om man ser det från en annan vinkel så kan det ju bara bli bättre idag!! O på tal om att "se" så se vilken härlig utskikt dessa kor har! Här ligger de o idisslar och kan blicka ut över sjö, myr, skog och fjällmassiv!!
Frostigt gräs så här en morgon i september! Hög och frisk luft och en alldeles underbar morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar